מחזירים אהבה לטבע – השקת חזון הקיימות של בית הספר לשנת 2022

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בטקס רב רושם שנערך אמש בפתח תקווה, הושק חזון איכות הסביבה של בית הספר שובו תחת הכותרת מחזירים אהבה לטבע, בית הספר הציג את התוכנית לצמצום השימוש בפלסטיק בבית הספר. בטקס חנכו בבית הספר מכשיר ייחודי המייצר מי שתייה מעושרים במינרלים על ידי עיבוי האוויר והפיכתו למי שתייה.
המכשיר יוצר ע"י חברת Watergen הישראלית הממוקמת בפתח תקווה.
‏Watergen נבחרה כאחת מהחברות החדשניות ביותר בעולם לשנת 2019 של מגזין Times העולמי, וכחלק מחגיגות יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, נבחרה חברת Watergen על ידי משרד הכלכלה והתעשייה לאחת משבע ההמצאות והטכנולוגיות החשובות ביותר בישראל מאז הקמת המדינה.
מכשירי חברת Watergen פרוסים ביותר מ80 מדינות ברחבי העולם, ומספקים מ25 ועד ל 6,000 ליטרים של מי שתייה קרים ומעושרים במינרלים ביום.
לבית הספר שובו, נתרם מכשיר באדיבות ליבו של דר' מיכאל מירלשוילי בעלים ונשיא חברת Watergen שכיבד אותנו בנוכחותו.
באירוע אף נכח יו"ר סיעת ישראל חבר הכנסת יבגני סובה, אשר שתי בנותיו גאיה ואיילת תלמידות בבית הספר. בנותיו של חבר הכנסת סובה הקדישו לו את השיר "אבא" והודו לו על שרשם אותם לבית הספר "שובו"
נשאו דברים באירוע מנכ"ל רשת שובו הרב גוטרמן שסיפר לנוכחים שהראשון שהוציא מים מהסלע במדבר היה משה רבינו, והסביר לנוכחים על החזון של מר מירלושוילי ללכת בדרכיו ולהביא מים גם למקומות נדחים בעולם בהם אין זרימה תקינה של מים.
בסיור בבית הספר עם הנהלת רשת שובו, דר' מירלושילי הביע את התפעלותו מסביבת הלימודים, וכן התרגש לראות מאות תלמידים שותים מים ע״י Watergen. בנאומו הודיע לתלמידים ולהנהלת הרשת כי יתרום מכשירים כאלה לכל שאר בתי הספר של הרשת !!!

להרשמה ולפרטים נוספים מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם