תלמידי שובו נוף הגליל – ננו-אלופים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

שוב זה קורה. בפעם השנייה שתלמידי בית הספר שובו נוף הגליל קוטפים את המקום הראשון בארץ בתחרות הסייבר הישראלית בתכנות – מתוך 1156 בתי ספר. מדהים!

יחד עם שילוב עולים חדשים שנקלטו בבית ספר שובו נוף הגליל, כמו בשאר בתי הספר של רשת החינוך ברחבי הארץ – בעקבות אירועי המלחמה הקשים באירופה וההתגייסות המרשימה של ההורים וצוות בית הספר בסיוע לפליטים שהגיעו לארץ, הצלחה בהישגים הלימודים מהווה מקור גאווה נוסף לשובו נוף הגליל. בית הספר הוביל לאחרונה את תלמידיו להצלחה חסרת תקדים – זכייה בפעם השנייה באליפות הסייבר לבתי ספר. הישג כמעט בלתי נתפס.

אין ספק שהמשימה להגיע לפסגה לעיתים בלתי אפשרית, אבל לשמור על הפסגה זאת משימה קשה פי כמה. בבית ספר שובו נוף הגליל, כמו בכל המסגרות של רשת החינוך שובו ברחבי הארץ יש שיטה והיא עובדת – חינוך הדור הצעיר להצלחה על ידי למידת מקצועות ליב"ה, לימוד ערכי היהדות ומסורת ישראל וחיזוק יכולות טכנולוגיות כהכנה לעולם המתקדם של המחר.

הצלחת בית הספר בתחרות לא נחשבת להפתעה גדולה ברשת החינוך שזכתה לאורך השנים להיות מובילה בהישגים לימודיים וחברתיים במגוון תחומים מבין כלל מסגרות החינוך בכל הארץ, למשל: אחוזי ניגשים לבגרות, אחוזי זכאים לבגרות, אחוזי מצטיינים וכאמור גם בתחרויות סייבר בית ספריות.

מה באמת לגבי תחרות הסייבר בין בתי הספר המתוכננת לשנה הבאה?
בבית הספר שובו נוף הגליל ממליצים לשאר 1155 בתי הספר – להתחיל ללמוד כבר מהיום.

להרשמה ולפרטים נוספים מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם