קודם כל בית, אחר כך ספר! מודל המצוינות של "שובו"

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של האנושות בעידן האחרון הוא המירוץ למצוינות. החתירה הבלתי פוסקת להתקדם ולהתפתח היא הקרקע שעליה צומחות הקידמה הטכנולוגית והקפיצה האדירה כמעט בכל תחום: מרפואה ותחבורה דרך תקשורת ופיננסים ועד התפתחות אישית.

מערכת החינוך, המקום שבו מצוינים צומחים באמת, מהשורש, מחפשת ללא הרף את "הדבר הבא" בעולם הלמידה, שיאפשר לה להמשיך ולהכשיר תלמידים מצטיינים – המדענים והיזמים של הדור הבא. מורים מקצועיים מהאקדמיה, מעבדות משוכללות, סיורים במרכזי פיתוח – זהו רק חלק קטן מהמשאבים האדירים שמושקעים בתחום.

בשקט בשקט, רשת אחת שפועלת כבר 30 שנה פיצחה את "סוד המצוינות". רשת שבתי הספר שלה מתברגים באופן עקבי בעשירייה הראשונה בישראל בתחומי המדעים, המתמטיקה, האנגלית והסייבר. הכוונה היא לבתי הספר של "שובו" המשלבים ערכים, השקעה אישית ומצוינות.

"אנחנו מאמינים שילד מאושר, רגוע ובטוח בעצמו הוא ילד שגם ירצה וישמח ללמוד ולהצטיין – וזה אפילו יבוא לו יותר בקלות" מספרת לנו יעל, מנהלת בי"ס יסודי של "שובו". החינוך לערכי המסורת – שעליהם גדלנו וחשובים כל כך לכולנו, יחד עם האקלים החברתי היוצא דופן בבתי הספר, הם הצעד הראשון בדרך למצוינות. כשמשלבים אותם עם כיתות קטנות, מעבדות מתקדמות וצוות מקצועי מסור, התוצאות יוצאות דופן בכל קנה מידה.

התלמידים והתלמידות בבתי הספר של "שובו" מגיעים ברובם מבתים לא דתיים, ועם זאת החיבור לערכים ולתכנים יהודיים טבעי בעיניהם מאוד! לאורך השנים גיבשה הרשת את המודל הייחודי "שובו 360" ובתי הספר מהווים למעשה עבור כל תלמיד מעטפת מושלמת, משפחתית ממש. "אצלנו ילדים לא מכירים מושגים כמו 'שיימינג', 'חרמות' ובטח שלא נחשפים לאלימות. תחושת הביטחון היא הבסיס של הבסיס – ואת האושר של הילדים אפשר לראות ולחוש גם כשמבקרים בבית הספר לדקות בודדות" מספרת לנו גילה, אמא ל-2 ילדים שפגשנו במקרה ליד השער.

בימים אלה החלה ההרשמה לשנה"ל תשפ"ד ובבתי הספר הפרוסים בכל הארץ מתקיימים גם ימים פתוחים. כל הפרטים על הרשמה וביקור להתרשמות בבתי הספר, באתר האינטרנט של שובו.

להרשמה ולפרטים נוספים מלאו את הטופס ונשמח לחזור אליכם